„Austronet“, firma za proizvodnju reklamnih i mreža u građevinarstvu, brendiranih „Soliday“ jedara i brojnih artikala koje proizvodi u pogonima u Kozarcu a isporučuje kupcima širom BiH i Evrope, ove godine imala je rekordna ulaganja teška preko 1,5 miliona maraka.
Enes Kahrimanović, direktor „Austroneta“, kaže da su konstantno u istraživanju tržišta.

– Gledamo šta je interesantno našim potencijalnim kupcima, šta ljudi koriste, ali i na naše upite a preko višegodišnjeg iskustva prilagođavamo se. Otvaramo još jednu WEB stranicu, svoj prodajni šop Easy2cover, a Easy2shade je naša prodajna stranica preko koje bilo ko u svijetu , bilo što može naručiti, vezano za neku kućansku ili potrebu u domaćinstvu – kaže Kahrimanović.
Lepeza narudžbi je nevjerovatna i prilično maštovita, počev od zaštite na balkonima do deke ispod novogodišnjeg bora na kojoj se oslikava neki ukras i šalje kupcu.
„Austronet“ posluje dinamično i preko vlastite brze pošte koja u toku sezone svaki dan isporučuje naručenu robu.
– Imamo svoja tri kombi vozila koja voze do Šentilja gdje robu preuzima austrijski GLS i vozi direktno na adresu kupca i to bile gdje u Evropkoj Uniji. Brzina isporuke svedena je maksimalno na dva do tri dana- kaže Kahrimanović.

Firma koju vodi uglavnom ne miruje, ogromnim koracima grabi naprijed pa je u tom kontekstu otvoren i novi skladišni prostor površine blizu 800 kvadrata, a nabavljene i nove, najsavremenije mašine. Poput euro lasera koji je posljednja riječ tehnike a kojeg će njemački tehničari montirati polovinom decembra. U planu je i nabavka još jednog kombija.

– Halu smo podigli za manje od pet mjeseci. Bukvalno s livade. Ovdje je skladišni prostor koji nam je bio nužno potreban, jer proširujemo proizvodnju, otvaramo nove pogone, nove proizvodne linije i stalno rastemo. Imamo 120 zaposlenih i još ih primamo, nekih 15-tak radnica u šivaoni i još nekoliko radnika u proizvodnji. U potrazi smo za preciznim mehaničarom, on nam je baš potreban za održavanje mašina za šivanje- kaže Kahrimanović i dodaje da će s početkom sezone, od marta naredne godine zaposliti još 20-tak radnika.
Osim lijepo uređenog skladišnog prostora, na kojem uz crvenu dominira bijela boja, „Austronet“ posjeduje i vlastiti parking za zaposlene. U „Austronetu „ očekuju i sjajnog kupca iz Kuvajta koji sa sobom donosi samo jedan lijep “problem” i izazov na koji način tu ogromnu narudžbu uklopiti u svakodnevan posao.