Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srpske građanima Prijedora je putem portala “eUsluge MUP RS” omogućilo da elektronski zakažu termin za podnošenje zahtjeva za izradu putne isprave, kao i termin za njihovo preuzimanje u lokaciji za izdavanje ličnih dokumenata.

– Policijska uprava Prijedor svojim građanima pruža ovakvu vrstu elektronske usluge. Građani prilikom zakazivanja termina sami biraju slobodan termin koji im odgovara, dolaze na šalter u zakazano vrijeme i nema potrebe da čekaju u redovima niti da uzimaju brojeve – objasnila je Ljiljana Rajlić, načelnik Odjeljenja za pravne i kadrovske poslove PU Prijedor.
Kako je rečeno, za korištenje ove usluge, građani treba da imaju pristup internetu i osnovne podatke za identifikaciju, a sistem omogućava izbor željenog datuma i vremena.
Ova usluga dio je kontinuirane opredijeljenosti Ministarstva ka unapređenju i digitalizaciji svojih usluga kako bi se dodatno olakšao pristup potrebnim dokumentima i pojednostavila komunikacija između građana i institucija, te je namjera da se, osim putnih isprava, ova usluga proširi i na druge usluge izdavanja ličnih dokumenata i registraciju motornih vozila.
Kozarski