Prijedorski „Autotransport“ i u ovu godinu uplovio je sa starim problemom, manjkom putnika, nerentabilnim linijama u gradskom prevozu i istim troškovima koji su na nivou onih prošlogodišnjih U „Autotransportu“ imaju osam linija, od čega su čak četiri nerentabilne, posebno one na potezu prema Dragotinji, Karanu, pa i Volaru gdje sve dodatno komplikuje i loša putna infrastruktura.
Branko Kljajić, direktor „Autotransporta“, kaže da su popuste na mjesečne karte dali penzionerima, invalidnim licima, kao i da za pojedine kategorije, poput slabovidih i gluvih, snose troškove prevoza.
Branko Kljajić, direktor „Autotransporta“
– To jeste dobra gesta, ali ne možemo mi biti uvijek ti koji snose troškove – smatra Kljajić koji zna i za činjenicu da je u pojedinima gradovima, naročito onim evropskim gradski prevoz besplatan. Taj svijetal primjer, je kako kaže, slijedila i prva u BiH, opština Prozor- Rama.
– To je dobar potez, ali i onaj koji znači dogovor s gradskom upravom u smislu rješenja da prevoznik opstane, a da građani budu zadovoljni. Pri tom to ne mora biti „Autotransport“, može biti drugi ili peti prevoznik, no važno je da se ta razlika u troškovima nekako namiri – kaže Kljajić.

„Autotransport“ ima svoj servis, tehnički pregled, turističku agenciju i autobusku stanicu. Trenutno zapošljava 74 radnika i dovoljan broj vozača.