Iz prijedorskog Udruženja potrošača uputili su ponovan apel građanima da ne nasjedaju na brzu i nepromišljenu kupovinu putem inetrneta. Pogotovo kad nešto kupuju na stranicama na kojim nema ni imena trgovca, ni zvanično registrovane djelatnosti, ali ni broja telefona koji bi pozvali u slučaju reklamacije.
Zoran Petoš, projekt menadžer UG „DON“ u kojem aktivno radi i Udruženje potrošača, jedno od deset iz RS, kaže da su ove prevare sve aktuelnije.

– Nerijetko nakon zaprimanja žalbi potrošača moramo kontaktirati i policiju kako bi slučaj riješili. Da postoji adresa ili bilo šta po čemu možemo identifikovati trgovca slučaj bi odmah bio riješen preko Inspektorata RS-a. No, pošto adrese najčešće i nema da se ne bi izlagali nepredviđenom trošku bolje je ne kupovati na neprovjerenim stranicama – kaže Petoš koji nije protiv onlajn kupovine, ali jeste protiv onih koji na ovaj način varaju ljude. On je dodao da je prijedorsko Udruženje potrošača u prošloj godini dobilo 1.723 žalbe i pritužbe.
Na njihovu adresu stižu iz Prijedora, Banjaluke, Doboja, Trebinja ali i s prostora cijele Bosne i Hercegovine. Najviše se odnose na komunalne račune, ali i na reklamaciju prilikom kupovine tehničke robe i nerijetko i obuće. Oni koji smatraju da su u kupovini ili u oblasti usluga od opšteg ekonomskog interesa zakinuti prijedorskom Udruženju potrošača mogu se obratiti preko njihove FB stranice, doći lično ili ih pozvati telefonom.