Jelena Trivan predaje ključeve C3 Almiri Denić

Prijedorčanka Almira Denić postala je ponosna vlasnica automobila Citroën C3, glavne nagrade u nagradnoj igri „Uz Samsung novi, auto osvoji“, koju je organizovala kompanija m:tel. Svečana dodjela ključeva održana je ispred poslovne zgrade m:tela, a automobil je dobitnici uručila generalna direktorka kompanije, Jelena Trivan.

Kompanija m:tel svake godine organizuje ovakve vrste nagradnih igara kako bi obradovala svoje korisnike i nagradila njihovo povjerenje. Nagrada je najčešće automobil, a ove godine to je bio Citroën C3, koji je osvojila gospođa Denić, tek nakon što je postala naš korisnik – izjavila je Trivan.

Dodala je kako m:tel uvijek ispunjava obećano i istakla važnost povjerenja:

Moram priznati, dok nisam došla u m:tel, nisam vjerovala u nagradne igre. Danas sa sigurnošću mogu reći da mi održavamo riječ i nagrađujemo one koji učestvuju. Nadam se da će ova porodica dugo i srećno koristiti svoj novi automobil – rekla je Trivan.

Srećna dobitnica Almira Denić nije krila svoje oduševljenje, priznavši da ni sama nije vjerovala da će osvojiti nagradu.

Denići došli da preuzmu automobil Foto: m:tel

Kad sam kupila telefon, prodavac mi je spomenuo nagradnu igru, ali nisam očekivala da ću išta dobiti. Komšija je bio taj koji je gledao izvlačenje i javio mom mužu da smo osvojili automobil. Još uvijek ne mogu da vjerujem – izjavila je Denić, koja je po nagradu došla u pratnji supruga i djece.

Nagradna igra trajala je od 15. novembra 2024. do 15. januara 2025. godine, a pravo na učešće imali su svi m:tel postpaid korisnici sa prebivalištem u Republici Srpskoj, koji su kupili neki od Samsung telefona iz bogate m:tel ponude. Uz glavnu nagradu, organizatori su nagradili još troje učesnika: Samsung Galaxy A55 5G osvojio je Nebojša Vučić iz Kneževa. Smart televizor Samsung UE50CU7092 pripao je Draganu Varnici iz Laktaša. Pametni sat Samsung Galaxy Watch7 otišao je u ruke Biljane Vrhovac iz Prnjavora. Kompanija m:tel je ovom akcijom još jednom pokazala posvećenost svojim korisnicima, nagradivši njihovu lojalnost i vjeru u brend.