U organizaciji austrijskog Udruženja poslovnih žena BiH PRIJEDORČANKE NA JESENJEM BAZARU

0
1425
Atmosfera za bazara austrijskog Udruženja poslovnih žena BiH

Prijedorčanke Slavica Pilipović, inženjer biohemije, prezentirala Slavie – svoju prirodnu kozmetiku na bazi ljekovitog bilja; a Anita Zečić, likovna umjetnica, svojevremeno polaznica bečkog Univerziteta primjenjenih umjetnosti, svoja djela.

U organizaciji austrijskog Udruženja poslovnih žena BiH (Business Women of Bosnia and Hercegovina), u 9. bečkoj opštini, u čuvenoj izložbenoj kući Albert-Schweizer-Haus, juče je u vremenu od 10-17 sati održan tradicionalni, 3. Jesenji bazar. Nastupilo je 20 izlagača, koji su posjetiocima ponudili širok dijapazon svojih proizvoda i usluga. Prema procjeni organizatora, štand Slavice Pilipović, Prijedorčanke koja živi i radi u Beču, bio je najposjećeniji.

Najposjećeniji štand ovogodišnjeg bazara – Prirodna kozmetika Slavie

„Da, uspjeli smo da privučemo pažnju velikog broja posjetilaca“, rekla nam je ing. Pilipović, „što je još jedna potvrda da okretanje od kozmetičkih proizvoda koje u masovnoj produkciji nude farmaceutski giganti i povratak korjenima, dakle tradicionalnoj narodnoj medicini na bazi ljekovitog bilja, nije samo prolazna pojava nego dugoročni trend. Sve više ljudi odbija da kupuje proizvode koji imaju u sebi štetne sastojke, uključujući i one za koje je dokazano da izazivaju rak, sve više je onih koji za njegu svoje kože ne žele sintetičke nego isključivo prirodne sastojke – u čemu vidim potvrdu moje poslovne filozofije i budućnost kozmetičkog brenda Slavie.“   

Na štandu Prirodne kozmetike Slavie, koga su posjetili i ambasadori BiH i Švajcarske u Austriji, posjetioci su mogli da se upoznaju sa melemima, uljima, dezodoransima, balzamima za usne, čajevima, jedinstvenim prahom od latica cvijeća namjenjenim za njegu kože lica… Zajedničko svim proizvodima – sačinjeni su od sastojaka sa strogo kontrolisanim, certificiranim biološki porijeklom, od sirovina uzgojenih, ručno obranih i prirodnim putem sušenih u prijedorskoj Crnoj Dolini, a napravljeni u bečkom laboratorijumu, po originalnoj recepturi ing. Pilipović.

Stručnost, višejezičnost i lični šarm udruženi u Slavie-tim: Sophia Horlbeck, Slavica Pilipović i Sophie-Marie Janny

Organizaciju ovogodišnje, vrlo uspješne manifestacije 3. Jesenji bazar (3. Herbst-Bazar) Udruženja poslovnih žena BiH, čiji je fokus podrška članicama kroz edukaciju, serije prezentacija, radionica, razgovara, programom mentoringa, raspravama i stručnim konferencijama, potpisuju Lejla Tinjić Zaimović, Džemila Beganović, Amra Čaušević, Naida Jusufhodžić Grbić i Enisa Beganović.

Interesantan je razvojni put Udruženja. “Sve je počelo s Facebook-grupom “Business Women of Bosnia and Hercegovina” osnovanom u aprilu 2016. Prvobitno zamišljena kao platforma za razmjenu informacija i umrežavanje poslovnih žena koje rade u Austriji, u kratkom periodu grupa je okupila više od 580 članica i prerasla u udruženje, koje je zvanično registrovano u avgustu 2017.” kaže za naš portal Lejla Tinjić Zaimović, predsjednica Udruženja. “Vizija nam je jačanje pozicije i promocija bosansko-hercegovačkih žena u privrednom okruženju Austrije i BiH, te podrška privrednicama u njihovom razvoju i rastu.

Naša misija je stvaranje i kreiranje profesionalnog i društvenog okvira u kojem naše žene mogu ostvariti svoje poslovne i privatne ciljeve.”

Ponuda u duhu vremena, sa prirodnim sirovinama iz prijedorske Crne doline, obrađenim u laboratorijumu u Beču

„Ovo je put kojim treba ići”, komentariše i Slavica Pilipović. “Businesswomen of Bosnia and Hercegovina” je moguća formula uspjeha za sve žene porijeklom iz BiH koje imaju poslovnu ideju, ali im fali još puno toga za njenu realizaciju. Tu vidim bitnu ulogu Udruženja, pripisujem mu već sada veliki značaj i prognoziram rastući ugled i uticaj u skorijoj budućnosti.”